Hej då Harry P.

Mitt första nattskift utav 3 idag.
Inte så trött än, men vet att jag kommer bli på väg hem.
Ska bli skönt att få slänga sig ned halvdöd på sängen och slå på AC:n!

Kalasmysig dag igår för övrigt. Jobbade till 17:30, sprang hem, duschade och
mötte sedan upp Danielle som är på besök på vår lilla sten! Vi tog en promenad
bort till St. Julians för en middag och catch-up på Hugos! (som tyvärr inte höll sin
vanliga standard). Efter maten blev det bio och ÄNTLIGEN fick jag se min Harry.

Den var bra, men nu är det liksom över?! Tur att man en vacker dag
(förhoppningsvis) får chansen att läsa dom igen tillsammans med sina barn.

Efter bion gick vi till Juuls där vi drack varsin drink och träffade på massa härliga
människor! Sedan traskade vi hemåt i värmen längs med strandpromenaden ..


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback