& det blev helg

Helgen börjar lida mot sitt slut, och jag är tröttare än trött.
Trots att jag inte gjort så mycket annat än att sova, sova och sova ..
Vet inte riktigt hur jag har lyckats?

Anyways, bloggtid så är vi framme vid fredag.

Efter jobbet en liten date hos läkarn (som sa att jag var frisk och fin) så åkte vi
hem och åt middag framför Breaking Bad, sedan spatserade vi bort till Portside
där Karl Vandal dragit fram guran, kastat av sig skorna och sjöng som aldrig förr!
Rörde oss hemåt när han var färdig och så promenixade vi en sväng för att ordna
lite prylar som inte gick att ordna (båtbiljetter), så istället gick vi hem.

Vaknade upp dagen efter, lite småsur, men blev gladare igen när vi kom till
stranden och solen kikade fram bland dom tjocka molnen (ja, solen skiner inte
ALLTID på Malta, bara nästan). Vi hamnade på Riviera där vi badade och solade,
åt glass, pick-nick och allt sånt där som man brukar göra på en strand.
Sen var vi modiga och åkte bussen hem. Den tog cirkus 1 timme, men vi kom fram.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback