Ingen kontroll

Vår AC har dött så vi svettas här hemma!
Undrar hur man hade klarat sig utan en hel sommar?

Imorse när jag kom hem var jag så trött att jag stupade i säng på momangen
och drömde om en nyårsfest som jag höll i och betalade med 2 kreditkort som låg
uppe i baren och alla bara beställde champagne. På festen var endast mina
småsyskons kompisar, småtjejerna och deras vänner. Folk var dryga, krävde att
jag skulle ordna allt, inkl. boka taxi överallt och ingenstans, jag fick själv inte vara
med på festen utan satt nere i köket och såg på.
Jag hade ingen som helst kontroll.

(men tjejerna var riktiga partypinglor, haha)

När jag vaknade mådde jag piss, men mötte upp Jihad och tog ett dopp.
Trött så att jag nästan somnade ståendes, men det var skönt att komma ut!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback