Förnuftet som försvann

Ah, vilken helg!
& vilken seg tjej som sitter här nu.

Funderar på hur kan man gå från tänket ..
"skaintedrickaendroppevarabakisgöraavmedenkrona" till fullt ös?

Helgen började med ett glas mousserande på terrassen, god middag hemma
hos Louise tillsammans med massa söta tjejer, allsång på Portside till Electro
Pop
, taxi till PV (efter viss övertalning) för att landa på 22:an där en vän spelade
och vi dansade tills vi inte orkade dansa mer och bestämde oss för att åka hemåt.

Lördag. Bak. Full. Trött. MAT! McDonaldstoast och tonfisksallad? Bra kombo.

Underbart bra och god middag på Hugos Tapas tillsammans med ett härligt gäng,
studsande till Chemical Brothers, barfotahäng på Havana till stängning, Natiiive.
Vi behöver inte sova en endast blund trodde jag, men insåg när ljuset kom att
det var dags att lämna barstolen, dom isländska dockorna och pojkarna som
gjorde sitt bästa för att få följa med dom hem - och bara SOVA.

Jag vill tacka alla er som trodde på mig och hjälpte mig längs vägen. Tja.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback