Berättelsen om fredag

Fredagen startade med frukostdate!
Camilla, mamma och jag hemma i Kråkslottet.

Stora Staden fick sig ett besök och mammas kort blev lite fattigare ..
Ett par svarta klackar, söta underkläder och en mysig tjocktröja fick följa med mig
hem i påsarna! Och ett 2-pack strumpbyxor.

När vi kom hem gick jag och mamma en promenad med Ebba medan Hampus
hämtade mat till oss alla från Il Pirata och så åt vi tillsammans i köket. Pappa och
Dennis var iväg på julbord så dom såg vi inte röken av.

Gjorde mig i ordning och delade sedan en flaska vitt med mamma innan det var
dags att röra sig in mot stan igen. Mötte upp Tess, Camilla och Danielle utanför
Caféet. Drack 1 glas vin där och spanade in folkmassan, insåg att vi behövde mer
fart och gick därför vidare till Amba där vi mötte Honken och lämnade av Danielle
som skulle upp och jobba dagen efter, och svängde sedan våra lurviga inne på
bästa schlagergolvet! (eller snarare gamla klassiker/roliga låtargolvet).

White Room var fullproppat och argsint, så där blev vi inte kvar länge alls.
Gick istället och käkade på det där stället där folk tydligen dör (Max) innan vi åkte
hem till Therése och somnade alla 3 i hennes säng. Lika samma vaknade vi upp,
skrattade åt natten som varit. Insåg att vi väl inte var piggast i stan, men blev
upplockade av Jocke (tack!) som körde oss hem till Stuvsta. Godmorgon LÖRDAG!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback