Frustrationen tar över

Förstår nu (efter 2ndra nattpasset utav 6!) varför jag blev så fruktansvärt
överlycklig när jag började ny tjänst som innebar att jag SLAPP jobba nätter.

Jag blir så rastlös, så sanslöst irriterad på att det inte finns något att göra!

Men, nu är det bara 1,5 timme kvar lite drygt och sen får jag gå hem och sova.

Solen får fan lov vänta idag, jag behöver min sömn och min härliga säng.
Allra bäst hade det såklart varit om jag också hade min favvoman att krypa upp
intill, men det får tyvärr vänta. Tills jag kommer hem från Sverige. SICK länge ju!
(och precis här undrar hon hur hon ska överleva denna långa längtan?)

Jag erkänner. Jag tycker synd om mig själv. För något som jag absolut inte ens
borde klaga över. När dessa skift är avklarade har jag 6 dagar ledigt. 6 dagar
ledigt
! Jag åker hem till mitt andra hem utan att behöva ta en enda semesterdag.

Bara där är värde. Plus solvärdet på dagtid - om man nu orkar med det vill säga.
Nej, jag borde verkligen inte klaga. Istället ska jag läsa några ord ur min bok. Hej.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback