Man ser det från månen

Förvirrad är bara förnamnet! Hemma dödssjuk är efternamnet.
Dödssjuk var kanske en liiiten KG-skarvning, men tillräckligt sjuk för att inte
kunna ta mig till jobbet .. Även om jag faktiskt var på väg (bra försök i alla fall).

Igår kom Tess och Tompa, Kalle och Tom till ön och imorgon kommer alla andra
nötter. Det är synd att dom bara stannar över helgen och är så himla uppbokade,
hade inte haft något emot att ha tillbaka allihopa för en liten längre stund, typ 1
år eller nåt. Eller vafan, över sommaren åtminstone!

Trodde det skulle bli fint väder men så verkar det inte bli .. Inte idag, inte.

Jag har - på tal om något trevligare, bokat flygbiljett till Sverige (& tillbaka) ♥
Den 22-26 maj kommer jag och våldgästar era hem. Kan ju vara bra att vara
förberedda. Ska bli jättemysigt och är för en gångs skulle helnöjd med att jobba
natt, då man efter 6 nattpass är ledig 6 hela dagar vilket gör en sådan här simpel
sak möjlig utan strul och snyltning av semesterdagar. I like! eller som malteserna
säger det; Ilallu (jag skriver som det låter för jag har ingen aning om stavningen).

Man ser det från månen. Tillsammans med Solpadeine. Det är en svinbra kombo!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback