Denna veckas första dag

Idag var tredje dagen som jag vaknat med huvudvärk.
What's up with that? Klev ändå upp och gick till träningen, sedan en promenad
och efter det var morgonens smärta bortglömd. Då hade jag istället skavsår på
hela hälen. Tur att jag köpt skavsårsplåster (som jag inte vet hur bra dom är, än).

Kom innanför dörren och såg till att äta frukost. Och röka. Och sola i 1 timme på
"balkongen" i uppdragna mjukisar, samtidigt som jag läste Mia Skäringers bok;
Dyngkåt och hur helig som helst
. Jag gillade den! Även om det tog mig en stund
att inse det. Tur att man får ändra åsikt och tänka om. Trist vore det väl annars ..

Efter att boken var utläst och jag solat färdigt ville jag spegla mig för att se efter
om
jag hade fått någon färg? Och i ärlighetens namn är jag osäker. Lite kanske?!

(det är fan inte så lätt att se i vår minimala spegel heller ska jag säga er!)

Jag spelade sedan kortet att jag nog fortfarande är lite smått bakfull, trots att
jag inte alls är det, och la mig i sängen tillsammans med min laptop. Pratade med
Carro
-lutt ♥ eller snarare mailade. Tror hon förstod att jag saknar henne ibland?
Jag tror nog att det var tillräckligt tydligt att skriva det. Hon är bara genuint BRA!
Fick reda på att mina bikins kommer kosta mig ytterligare 91 EUR, efter alla dessa
tråkiga avgifter. Fick en till intervju inbokad på torsdag 13:00. Kan bli spännande,
vill mest ha lite mer insyn i vad själva tjänsten innebär, och det hoppas jag få.

Sedan somnade jag till Gossip Girl. Och sov som ett barn i ungefär 30 minuter.

Balkongdörren står fortfarande vidöppen och det är fortfarande inte ens lite kallt!
Jag gillar vart mars månad är på väg, och jag gillar att det snart är sommar på ön.

Kommentarer
Postat av: C

Du anar inte hur glad jag blev över att höra ifrån dig. Saknar dig tokmycket! ♥

2011-03-08 @ 20:51:35

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback