Vilken dålig människa

Ahh, jag är en så dålig människa!

Vaknade upp med dunderhuvudvärk i morse och insåg i samma minut som jag
borde ha gått till jobbet att det inte fanns med på värlskartan, inte en chans i
helvetet alltså. Så istället har dagen spenderats med huvudvärkstabletter och
pizza i sängen, mindre stimulerande men välbehövligt. Inget riktigt värde dock.

Igår hade vi jättetrevligt tillsammans med underbart härliga människor ♥

Ni vet hur man ibland mår så himla bra och känner sig så glad över att leva just
det liv man lever? Så bra mår jag just nu. Jag har på känn att min sommar 2011
kommer att bli helt fantastiskt grym! Kalendern är halvbokad med roliga event,
bland annat Creamfields, Isle of MTV, vinfestival, Sunglasses@Night medmera.
Och sedan efter sommaren kommer ju bebisen också! Vi längtar efter dig plutten!

Ikväll blev det bio; The Hangover Part II. Popcorn, choklad. Den var riktigt skojig.

Kommentarer
Postat av: Hej Emilie <3

Hej Emilie! Vi skulle vilja flytta vår blogg till myshowroom, kan du göra det eller måste man göra en ny blogg? Om du kan så skulle vi kunna skicka bilder till en ny header och så? :) pussar rosie <3

2011-06-08 @ 13:22:16
URL: http://hedmanmorin.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback