Nytvättad mobiltelefon

Idag har jag städat och inte gjort mycket mer än så.
Trots fint väder har jag hållt mig inomhus, men det har varit ganska skönt.
Bortsett från en paniksituation då jag öppnade tvättmaskin och insåg att jag
hade tvättat Jihads mobiltelefon tillsammans med våra lakan ..

Jag var allt annat än glad och hade förväntat mig en förbannad pojkvän när han
kom hem från sin dyksession. Men han var lugn. Pussade på mig och sa att det är
sånt som händer. Och ja, onekligen. Nu ligger den på torkning men det är nog en
väldigt liten chans att den fungerar sen. Hur disträ kan man bli egentligen?

Ska bädda sängen och sedan ta mig en dusch. Kvällen skulle kunna bjuda på
musik och en öl eller två, men vi får se hur det blir med den biten. Först ut är i alla
fall mat! Idag blir det thaiwok. Så snart kocken i hushållet är färdig nere i vattnet.

Kommentarer
Postat av: Lowa

Fick du göra första hjälpen på mobilen? Och gick livet att rädda?

2011-06-11 @ 01:54:02
URL: http://finest.se/lowalindvall

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback