Första lediga av fem

Sådärja, nu var bloggen tillbaka i rosa. För att jag kan.
Gillar färgerna från avstånd, men när jag sitter nära ser det förjävligt ut.
Orkar inte pilla när det ändå inte blir rätt. Det får vara såhär tills jag får ett infall.

Idag är min första lediga dag utav 5 och jag har bestämt mig för att bara göra
det som faller mig in. Har inte gjort nånting alls idag egentligen, hade tänkt sola,
så solade i en halvtimme, tog ett dopp och gick sen hem och duschade iskallt!
Det var för varmt och mitt huvud ville inte hänga med direkt. Solsting efter 30min?

Känner ingen brådska heller, sol hinner jag garanterat få tillräckligt av i sommar.

Imorgon blir det strandhäng med Jenny och Kalle, troligtvis buss till Golden Bay!

Nu ska jag ge mig ut för att handla mat och spana i lite butiker (livsfarligt). Hej då.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback