Creamfields 2011

Igår jobbade jag halvdag, 8:00-12:00. Så skönt!
När jag kom hem bytte jag om till bikini och tog med mig min lediga man till
Surfside. Vi käkade lite, solade och badade en stund innan vi gick och handlade
lite och sedan hem för iordningfix.

Kvällen bjöd på middag på Hugos (alltid lika gott), drinkar på BarCelona och en
snabb påhälsning på Bedouin Bar där Betsafe hade företagskalas = free drinks!
Klockan 23:00 var det dags att hoppa in i en taxi för att tillsammans med Simon,
Valpen
och Karl ta oss till Numero Uno för Creamfields! Mötte upp flera vänner
och hade en jättetrevlig kväll, även om vi hade kunnat skippa sista stoppet som
blev PV i ett par minuter innan vi hittade en ny taxi som körde oss hem.
Att somna har aldrig förut vart så FRUKTANSVÄRT skönt ..

Halvdag även idag, men senare. Det har funkat, men har varit väldigt trött.

Efter jobb kom Jihad bort till mig och så gick vi till Irrera för en pumpapasta!
Nu ligger vi utslagna hemma i sängen med AC:n på fullt ös och ska välja en film.
Imorgon till och med lördag är jag ledig och har ingenting alls planerat, även om
sol skulle vara skönt och städning är extremt nödvändigt här hemma för tillfället ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback