Smälter som glass

Idag har det vart SÅ varmt!

Tog mig in till Valletta med färjan imorse, och det var skönt med härlig vind,
men så fort jag klev av höll jag på att smälta bort .. Och bättre blev det inte.
Ordnade ett nytt ID-kort med nya adressen, visade upp det för någon så att jag
kan få ett registration certificate utfärdat, köpte en ny bikini (jaja, men det var ju
REA!) för 20 Euro, gick till bussen men ångrade mig när jag såg alla människor
och tog istället färjan tillbaka hem också. Smart drag, klapp på axeln osv ..

När jag kom hem käkade vi lunch och sen gick vi ner och tog ett dopp!

Jihad gick hem och jobbade vidare, medan jag tvingade mig själv att stanna
kvar och svettas en stund i solen. Det gick att ligga i ca 15 minuter innan man var
tvungen att hoppa ner i vattnet igen. Värmen bara fortsätter att stiga. 37 grader?

För övrigt så har jag TANDVÄRK .. Jag tror jag håller på att bli snäppet visare.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback