Sammanfattning

I onsdags efter jobbet åkte jag med Jihad och Simon till Paradise Bay för att
dricka goda drinkar och lyssna på reggae, gunga i takt (förhoppningsvis), hänga
med en massa härliga människor (Sus, Lucio, Karin, Lis) på Juuls Iration!

Trots magsmärtor och malande huvudvärk blev det en mycket trevlig kväll c",)

Bortser man även från den "nakna mannen" som förstörde musiken med sin lilla
trumma nere på stranden så hade det vart nästintill perfekt. Man kan inte få allt ..

Efter bad, handdukstork och ytterligare en äcklig baguette för min del slutade
musiken att spela och vi insåg att det var dags att börja röra sig hemåt.
Ringde taxi som kom snabbare än vi hunnit säga "Jackie" och vi fick komma hem
till sängen. Klockan var inte jättesent men gårdagen på jobbet var ändå långsam.

Kommentarer
Postat av: rosie ;)

Hahaa, hon hade en blogg förut på myshowroom men la ner den. Hon e ju lat som inte åker hålla på med sånt ;) Jag har massa nya bilder på min system kamera som jag ska lägga upp men har inte med mig sladden eftersom jag e på landet men kommer hem om några dagar och då blir det massor av bilder ;) PUSS saknar dig!!! <3

2011-07-15 @ 17:19:39
URL: http://rosanna.myshowroom.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback