Vill ha sommar och sol

Planerna för morgonen gick i krasch. Jag tog sovmorgon istället.
Det tyckte jag att jag var värd och det var ett himla skönt beslut kan jag säga!

Klev upp ur sängen vid elva för att ordna lite frukost, sedan tillbaka till sängen för
att äta den. Hur mycket lyx är inte det då? Har hunnit med en varm dusch och det
börjar bli dags att klä på sig och sedan röra sig bort mot kontoret ..

Allt annat än roligt väder idag! Det blåser så att hela lägenheten knakar.

Tänk om man bara kunde få välja väder, det vore hur bra som helst tycker jag.

Hittade förresten en massa fina bilder ifrån förra sommaren. Maj 2010.
En himla mysig sommar som får mig att längta ännu mer än vad jag gjorde innan!
Men det är inte långt kvar. Plus att vi får ett stänk av sommar redan i mars i och
med vår resa. OM jag län
gtar? Ja, det vet ni väl redan vid det här laget iochförsig.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback