Värdelöst tråkig söndag

Ligger och kikar på Solsidan. Tredje avsnittet, första säsongen.
Det börjar bra .. Och sängen är skön! Fast att det är en bäddsoffa.

Min dag har vart rätt jävla värdelös och tråkig. Jag har vart på ett helt hemskt
humör, men nu - lagom tills jag ska sova, börjar det bli bättre. Har vart ute och
promenerat 2 gånger idag, packat upp alla mina prylar och tvättat 700 kg.
Noll sällskap och noll sol. Eller noll ska jag inte säga, min man kom ju såklart hem
när han var färdig med träning och lunch och handling. Då såg vi på den där fina
filmen om ugglorna. Legend Of The Guardians. Och halvsomnade innan matdags.

Imorgon börjar jag jobba klockan 8:00, vilket jag inte har gjort på ett bra tag!
Kommer säkerligen inte bli skönt att behöva kliva upp så hemskt tidigt, men desto
skönare att komma tillbaka hem relativt tidigt (slutar 18:00).

Blir väl till att städa golven? Det är det enda som är kvar, sedan är det beboeligt.

Nu är det dags för ytterligare ett avsnitt eller 2 .. Sedan måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Viktorkarolina

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2012-08-21 @ 09:40:34
URL: http://viktorkarolina.blog13.com
Postat av: Viktorkarolina

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2012-08-21 @ 09:40:44
URL: http://viktorkarolina.blog13.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback