Jag gör som Bert stjärt

Kära Dagbok,

Igår spanade vi in ett par lägenheter varav 1 eller 2 var lovande.
Tyvärr ingen bra balkong/terass inför sommaren, vilket vore ett stort plus.
Letandet fortsätter i veckan ..

13:00-22:00 på jobbet både igår och idag.
Rätt tråkigt i och med att det har vart så väldigt, väldigt lugnt. VAKNA!

Måndag och tisdag är jag ledig vilket ska bli skönt. Jag ska sova ut och även leta
efter en födelsedagspresent till min lillebror som snart fyller 18, vad ska jag köpa?
Förhoppningsvis också få mig lite trevlig sol som vi blivit bortskämda med den
senaste tiden! Att bo på en medelhavsö är verkli
gen inte dumt dagar som dessa!

Idag är det min sista dag med VIP teamet på företaget. När jag kommer hit på
onsdag ska jag ÄNTLIGEN tillbaka ner till min härliga gamla supporthörna igen.
Jag tror inte det kan bli så mycket annat än bra! Men det återstår att se.

1 timme och 43 minuter är kvar av denna arbetsdag. Vad händer sen? Chapter 3.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback