Uppdatering av Tant Grön

I morse var vi utan el, så jag bestämde mig för att ta sovmorgon.

Nej, det finns ingen logik i beslutet, men det var väldigt skönt att få sova ut!

Klev upp och käkade frukost vid elva, sen bort till banken för att växla in mynten
innan dom stänger och efter det blev det en promenad. Lite kallare idag vilket var
ganska skönt. Perfekt promenadväder! Även om molnen gärna hade fått
försvinna nu lite senare under dagen så att jag hade kunnat sätta mig i solen ..

En annan dag. Sommaren är ju bara runt hörnet för tusan (positivt tänkande?).

Sedan jag kom hem har jag hunnit packa ner nästan hela min garderob -
endast några klänningar och mina 2 kavajer kvar, och dom kan vänta tills fredag.

Himla skönt att all min packning är så gott som klar! Nu är det Jihads prylar och
kläder kvar och dessutom allt det som vi köpt med oss till köket i denna lägenhet.
Men det är ingen som helst brådska. Även om vi säkert kommer vilja flytta allting
redan på lördag så är det absolut ingen stress eftersom vi inte behöver flytta ut
härifrån förrän torsdag nästa vecka. Kom att tänka på: No stress - Laurent Wolf.

Nu ska jag styra upp mitt iTunes så att jag kan uppdatera Tant Grön. 1 år sedan!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback