Det blir ingen rolig rubrik

Det har vart en fartfylld dag för en gångs skull!

Annars brukar mina lediga dagar spenderas i soffan, vilket också är mysigt,
men jag måste säga att det har vart väldigt skönt att komma ut och röra på sig.

Dagens 2ndra träningspass var intressant, sjukt svårt men samtidigt riktigt skoj!

Imorgon är det dags för jobb igen och jag gör min 1sta dag som shift supervisor.
Mycket spännande .. Få se lite mer ingående vad tjänsten innebär och vad det är
tänkt att jag ska göra och hur jag (vi!) ska jobba. Hoppas på schemaändringar så
att vi blir av med de där 12-timmarspassen, men allt funkar än så länge. I alla fall
den här veckan kommer jag att jobba mellan 12-21 vilket känns som braiga tider.

Snart dags att drömma sig bort, men först ett avsnitt Californication! GOD NATT ♥

Kommentarer
Postat av: patricia

hur varmt är det på malta vid sportlovet (vecka 9) eller vid påsk? :)

2011-01-15 @ 19:51:49
URL: http://karlfatzer.blogg.se/
Postat av: patricia

låter bra, typ suuupersuger :D

2011-01-15 @ 20:51:43

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback