Så smäller man flugorna

Om ungefär 1 timme (lite mindre) blir det kvällspromenad med Kaisa!
Det är dags att börja röra på sig för min del, och det är även dags att träffa
min lilla vän. Mycket trevligt sätt att slå 2 flugor i en smäll på måste jagga.

Tidigare idag har jag införskaffat lillebrors födelsedagspresent, jag hoppas han
ska bli glad. Han är inte den lättaste människan i världen att handla present till.

Jag menar, vad köper man till någon som redan har allt han behöver och vill ha?

Senare under dagen har jag kikat på 3 lägenheter med Frank Salt tillsammans
med min favoritmäklare! Det ser lovande ut, allihopa är sådana som jag absolut
kan tänka mig att bo i. Imorgon blir det mer spaning och sedan hoppas vi att hon
har möjlighet att visa Jihad också på lördag då han är ledig (orättvist!).
Eventuellt kan vi bestämma oss redan nu, trots att jag har fler möten inbokade ..

Ganska nyligen ätit middag; indisk gryta med curry och kokos. Svingott, som alltid.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback