Perfekt promenadsällskap

Nej, det bor ingen mupp i vår hiss (vad jag vet).
Det var bara jag på väg ut för att gå en kvällspromenad med Danielle!
Himla mysigt och trevligt med sällskap, så man har någon att prata med under
tiden. Det blir liksom lite m
ycket roligare på det sättet.

Har vart halvdåligt väder idag. Regn och moln. Men också några solstrålar ..
Underligt det där. Ska dock bli fint fredag och lördag enligt väderleksrapporten.

För övrigt så har det känts som en mycket bättre dag idag än igår, jobbmässigt.

OCH! Imorgon får jag sova ända till 10:00!
Efter att ha börjat tidigt (8:00) 3 dagar i rad när man inte är van ska det bli helt
sjukt skönt. Jag hinner med en morgonpromenad, dessutom frukost i lugn och ro!
Tumme upp på det (Y)

Snart dags att åka hem och hälsa på mina ♥:an igen och fira lillebror. Jag längtar.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback