Ledig helg nummer två

Lördagen bestod av ett tidigt Zumbapass följt av frukost på Olive i solen!

Sedan mötte jag upp min man när han var färdig med sitt dykprov och så gick vi
bort och handlade en papperskorg till vårt kök innan vi gick hem och åt världens
godaste lunch bestående av bästa burgarna, nachos och dipp. Yummy ..

Klockan 20:00 mötte vi upp ett gäng på Meet i Spinola Bay och käkade middag
för att fira de som fyllt eller fyller år nu innan/under/efter helgen. Kötterestaurang
med fåtalet vegetariska alternativ. Jag valde en vegetarisk lasagne som inte var
så god alls. Men Jihads pestopasta var OK, så jag fick resterna, hah. Efter maten
rörde folket sig in mot PV, medan vi istället tog en taxi hem och somnade tidigt.

I morse blev det en promenad bort till hotell Meridien där grabbarna skulle spela
squash och jag möta upp Kaisa för att gå en sväng tillsammans. Halvbra väder
idag, lite kallare och molningare än vad det var igår. Men inget regn som tur var!

Kom hem och började sanerandet. Hänga tvätt, dammsuga, skura golv (kul).

Mycket mer än så har jag inte gjort idag. Blir förhoppningsvis middag och kanske
en film om en stund? Tänkte kasta mi
g in i en varm dusch innan dess. Sjukt skönt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback