Inflyttade i vår nya lya

Det vart många vändor med mycket packning igår. Mycket slitigt.
Men så var vi också färdiga runt femtiden. Satte oss i soffan och åt middag,
påbörjade uppackande lite smått, men är ännu inte riktigt färdiga ..

21:15 Green HornetEden Cinemas tillsammans med Urge och Amy.
Sen var det bara att ta en taxi hem, bädda upp sängen och halvt om halvt dö.

I morse tog vi oss upp runt elva-tiden (skönt med sovmorgon!), en smoothie och
sedan släpade jag med mig min förvuxna bebis på en promenad. Han skulle ändå
möta upp grabbarna för squash och lunch-söndag. Mysigt. Själv har jag inte gjort
så mycket sedan jag kom tillbaka hem. Diskat och och fortsatt fixandet.
Det är fortfarande rätt mycket kvar, men det får vänta en stund.

Trodde tjejerna skulle komma förbi en sväng, men får se om det blir så eller ej?
Dags att slänga i mig lite av gårdagens middag. Hungrig som en jävla varg är jag!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback