Idag har vi bara ätit och ätit

Nu har det gått så långt att det redan är 2ndra (!) januari 2011.

Kvällen igår (förrgår) vart jättelyckad! Trots urinvägsinfektion.

Goda Strawberry Mojitos, Screaming Orgasm fast utan Amaretto, svingod
lasagne och trevliga människor. Även Urge och Amy kom förbi efter att vi ätit och
sällskapade! Efter tolvslaget ringde vi specialartaxichaffisen SUPERMARIO som
körde oss till Memories där det dracks lite mer och sjöngs kareoke -inte så bra på
fyllan, vilket jag borde ha lärt mig för länge sen men att skämma ut sig är ju roligt.

Nej, riktigt så illa var det nog inte. Det var hur som helst jääävligt skoj!

En liten promenix bort till Huggins där vi satte oss och snackade skit med bland
annat en gammal cowboy och hans polare. Sedan goda Bananaramas Native.

Idag skulle jag ha jobbat, men det blev inte så. Det var nog lika bra tror jag.

Har istället legat i sängen hela dagen, ätit chips, ätit ägg och mackor med kaviar,
ätit nachos som var kvar från igår, ätit burgare och druckit en jävla massa vatten!
Det går bra nu.

Bilderna är på väg upp på vår kära ansiktsbok. Snart! Och snart borde jag sova.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback