Min mammas födelsedag

Grattis till mamma på din födelsedag

Idag skulle jag ha jobbat, men jag hade ingen aning om det så nu blir det
imorgon istället. Förvirrande när man i vanliga fall jobbar 4 dagar, ledig 2 och sen
blir det ändringar hit och dit i och med jul och nyår och allt sådant där som sker.

Men men. Istället hann jag städa hela lägenheten vilket behövdes efter fredagen.

Drömde om min tösabit inatt, hon var så snäll och rar ..
Resten av innehållet var inte lika mysigt. Får alltid en obehaglig känsla i hela mig
när jag vaknar och har drömt om det som var (för jävligt länge sedan visserligen).
Underligt konstigt med drömmar och det undermedvetna ibland.

Jag är så glad att mitt liv ser ut som det gör idag! Har världens bästa familj,
vänner och lever tillsammans med den
finaste människan man kan tänka sig!

Att lämna "landet" + allt det som hörde till; ett svartsjukt troll och en livrädd men
underbar hund, var fasen det bästa val jag har gjort i hela mitt liv. Ångrar det inte
för 1 sekund! Möjligtvis att jag inte tog mitt pick och pack tidigare än jag gjorde.

Man har så många möjligheter att göra precis vad man vill göra med sitt liv! LEVA.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback