Hoppetossar på äventyr

Klockan 5 över 8 klev jag upp i morse - för att träna. Helt galet, jag vet.
Mötte Amy nedanför mig för att prova på Power Plate (vibratorplattorna).
Hon har gått dit i ett par månader och jag blev sugen på att testa när hon
berättade om det på nyår, så idag slog jag slag i saken och följde med!

Passet varade endast i 20 minuter, men HERRE vad spagettisvag jag var när
det var över! Inså
g hur otränad jag faktiskt är då jag var tvungen att sätta mig
och vila en stund efter första rundan för att det snurrade som fan i huvudet ..


Sedan gick det bra i alla fall och efteråt gick vi en promenad bort till Ballutta Bay
innan det var dags att ta sig hemåt för att strecha och ta en kokhet dusch för att
mjuka upp musklerna och förhoppningsvis inte ha svinont imorgon. Men vi får se,
om en timme ungefär ska jag och Kaiian möta upp Gittan för att prova på Zumba.
Det ska bli väldigt spännande, antar att jag kommer ha väldiga problem med att
hänga med i och med att det är första gången, men förhoppningsvis är det roligt.

...

Efter min varma dusch gick jag bort till U-Bistrot för en grönsakssoppa med ingen
mindre än K ♥ Satt och mös i solen och pratade om allt vi inte har hunnit prata om
eftersom vi så väldigt sällan hinner med att ses. Sen en snabbis förbi Candynavia
och efter det en (misslyckad) hoppromenad hemåt. En MYCKET trevlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är helpå en Victorias secret-beställning, har suttit och suktat i åratal efter deras skapelser. COUNT ME IN!

2011-01-11 @ 19:45:27
URL: http://alltommalta.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback