Helgen är äntligen här

Sovdags? En fredagkväll innan midnatt? (möjligt).

Eller i alla fall snart, imorgon ska jag upp tidigt för Zumba med tjejerna!
Hoppas det blir trevligt väder med sol och helst inte så mycket vind, vore nice.
I sådant fall kanske man kan slå sig ned någonstans och få lite färg ..

Det var återigen dags för Power Plate denna fredag. 1sta gången i grupp.
Helt OK, men det är självklart skönare då det bara är jag och Amy och tränaren
som ser till så att vi hela tiden gör som vi ska och inte fuskar. Men det funka.
Nästa pass blir på onsdag - samma underbara dag som min skitunge till bror fyller
18 år - även samma dag som jag tar en taxi mot Maltas flygplats och åker hem
och hälsar på igen! Nu var det inte länge som sist, men det gör inte att det ska bli
mindre kul för det. Min Camilla-pilla kommer och hämtar mig som alltid ♥ (bästa!)

Men nog tjatat om det för ikväll - nu stänger jag av. Puss och hej, leverpastej.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback