Hatar det där ordet förbud

Bara för att jag nu har ett påtvingat shoppingförbud.
Min käre man klistrade på det på mig idag. Han tyckte att bikinsarna var
jättefina och tog på sig halva äran eftersom han var med och valde,
han är däremot ingen "väskmänniska" som han sa, så hade inte mycket att
säga om väskan .. Annat än att det är rätt onödigt med 2? Pyttsan! Killar, killar.

Shoppingförbud alltså. Hur ska detta gå? Tanken är ju visserligen att komma
igång och spara pengar, så det är bara bra att jag har någon som påminner mig.

Ligger för övrigt nedkrupen under täcket sedan 1 timme tillbaka!

Det blev en supergod pastasallad till middag och en ciggarett till efterrätt.
Sedan en varm dusch på det, och därefter hamnade jag här. Min favoritplats ..

Imorgon väntar promenad (så pass tidigt som jag orkar), myntväxling. Inget mer?

Kommentarer
Postat av: Liisa

haha visst är det! Japp del.2 kommer snart ;) Kommer du med på Bion imorrn? :D

2011-01-18 @ 00:47:50
URL: http://Li5a.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback