Foton är lika med minnen

Igår kikade jag igenom gamla bilder på våra fina hundar ..
Det finns bilder ifrån alla möjliga olika tillfällen och så himla många BRA!
Jag älskar foton, på allt och ingenting, från stunder som man knappt minns
till det som man verkligen vill komma ihåg för alltid
.

En vacker dag när jag har slagit mig till ro ska jag sysselsätta mig med att ordna
fotoalbum och fotoböcker så att man har någonting att ta på och bläddra i, så det
blir mer "på riktigt". Det är SÅ mycket bättre än att klicka på "nästa" på en dator.

Nu blir det How I Met Your Mother och kramar. Jag älskar kramar också.

Imorgon är det onsdag och jag är ledig. Ska försöka få lite ärenden uträttade och
vila. Förhoppningsvis också en skypedate med mitt gullefjun Camilla. Pussochhej!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback