En oändlig skridskobana

Den här dagen har jag inte gjort många knop so far ..
MEN! Jag har pratat med min Camilla en stund, det var väldans trevligt!
Därför fick jag photoshopryck och pillade ihop ett par bilder (inlägget nedan).

Har faktiskt tvättat och hängt upp lite lakan också, så jag är inte helt värdelös.

Längtar så mycket till alla resor, vill åka hem till mina fina, men det är mindre
än 1 månad kvar - kommer gå fort! Dagarna springer ju förbi nuförtiden, kommer
bli gammal innan jag vet ordet av det och livet har bara försvunnit bort. Negativt?
Fast jag tycker inte det är negativt att tiden går fort, jag tycker det är rätt så bra!

Kanske beror det på att jag har så himla mycket spännande, kul att se fram emot.

Det är resor planerade och fler blir det, det är ett påtänkt bröllop inom ett par år
som kommer att bli det finaste, bästa och roligaste i världshistorien! (nä inte mitt)

Och vägen dit får vi heller inte glömma. Vägen dit ska vara som en skridskobana ♥

.. (som aldrig tar slut) - halkigt emallanåt men jävligt glidigt och härligt. En favorit.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback