Efraimsdotter Långstrump

När jag var liten gillade jag som många andra barn Pippi Långstrump.
När jag var liten jobbade min pappa mycket, eftersom han höll på att få igång
sin egen byggfirma. Vid något tillfälle låste jag tydligen in honom i vårt badrum
(fråga mig inte hur jag lyckades), stod utanför och sa "Är du mör än knubbis?" ..

Det får mig att tänka på hur mycket roliga, lillgamla, helknasiga saker ungarna på
fritis slängde ur sig HELA TIDEN! Barn är så jäkla underbart oskyldiga och härliga!

...

Igår jobbade jag över 1 timme så idag börjar jag senare.

Väldigt skönt eftersom jag inte lyckades somna förrän 02:00 för att jag var så
uppe i varv. Nu kunde jag sova ut till tio, gå en promenad och sätta mig och äta
frukost i lugn och ro. Har precis duschat, så nu är det dags att klä på sig någon
trasa och promenera bort till kontoret. 14:00-23:00 + 1 jobbdag till, sedan HELG!

Kommentarer
Postat av: louise

tyra är som besatt av pippi på rymmen.. ljuger inte om jag säger att den står på under hela dygnets vakentid då vi är hemma vill säga..

2011-01-20 @ 16:41:48
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback