1 timmes konstant skratt

Jobbmässigt har det var en skitdag. Har känt mig halvt värdelös.
MEN! (det är jag såklart inte) .. Efter att jag slutat sprang jag bort till Fortina för
att köra Zumban tillsammans med Kaiian och Gittan. Det är så kul så att jag dör!

Haha, man skrattar sig igenom hela timmen, UNDERBART!

Så när jag kom hem till min man var jag på ett strålande humör.

Vi åt middag tillsammans och sedan har det inte hänt så värst mycket mer denna
tisdag. Jag har tagit mig en trevlig eftermatencigg på min lilla smala balkong, en
varm skön dusch och tvättat håret. Sådan här jätteviktig information som är bäst
att skriva upp så att man inte glömmer bort det när man tittar tillbaka på dagen ..

I alla fall så bokade vi in ett pass på lördag morgon också, så passar vi på att
käka frukost tillsammans efteråt för lite kvalitetstid. Vad kan passa bättre än det?

Kommentarer
Postat av: mirrepirre

heeeej fina!kan knappt gå in o läsa din o kais blogg längre. saknar er asamöö.o malta o solen...Men snart blir det thai för några dar!sweeet. förhoppningsvis kan jag komma ner t ön o hälsa på oxå...vill vill vill..men huset slukar alla mina penagr typ..men ska lösa detta på ngt sättt!pusss

2011-01-25 @ 22:25:37
URL: http://mirre.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback