Osammanhängande text

OJ ..

Denna helg har vandrat förbi och lämnat sina spår i form av;
Bakylla och illamående, huvudvärk och trötthet, onda tår av för trånga skor.

Livet är inte alltid lätt. Men kul som fan och med lite sprit i kroppen också ganska
enkelt. Kärlek till alla som fört
jänar det. Jag låter som en påverkad bohem med för
lån
gt hår och bandana. Om jag skulle levt på 70talet skulle jag LÄTT vart groupie!

Osammanhängande is the key?

Igår vandrade vi runt mellan de olika ställena och rundade i vanlig ordning av
med Native och Steam. Variation(!) vad är det för något? Inget som vi känner till.

En äcklig och värdelös burgare till lunch på Irrera, en bio med popcorn, nachos
OCH godis (inte konstigt att man mått illa). Vad såg vi då? Hereafter. Betyg? Bra!
Möjligen lite småseg, men jag gillade den. Den var FIN .. (nästan gråtfin till&med).

Sovdags för länge sedan, men jag tycker inte att jag behöver sova.
Det skulle vara underbart om man inte behövde sova om man inte ville!

Dags i alla fall. Oavsett vad jag tycker och önskar och vill. Godnatt på er mina fina.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback