Bloggen har fått liv igen

Från inga alls till galet många inlägg - vad hände där?

Idag har jag gjort min 1sta dag på jobbet! Träningen är äntligen över.
Det känns så märkligt att sitta och vara den nya, frågvisa, jobbiga istället för den
som lär upp och kontrolläser de nyas email. Men samtidigt skönt (men bara lite).

Efter att arbetsdagen avslutats hoppade jag och min bättre hälft ♥ på en buss
som tog oss närmare hemmet. Gick förbi The Point, han till mataffären och sedan
hem för att laga en god middag till oss! Medan jag sprang runt i butiker för att
försöka hitta något att ha på mig. Det gick sådär, får göra ett nytt försök imorgon.

Har över lag haft en rätt bra dag, trots att jag förväntade mig något annat ..

Fick till och med efterrätt serverad ikväll! Jordgubbar med smällt choklad. MUMS!

Den senaste timmen har jag legat i sängen och ändrat storlek, vridit och vänt,
justerat kontrast och ljusstyrka på x antal bilder ifrån vår semester som jag tänkt
att jag skulle få upp på bloggen, sisådär 1 månad senare. Bättre sent än aldrig?

Vi får se om det hinns med ikväll, om inte får det lov att vänta tills imorgon.

En snabb cigg, en nästan lika snabb dusch, ett snabbt skutt tillbaka hit. Nattinatt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback