Torkan är nu ett faktum

Jaa ni, bloggen står ganska stilla för tillfället ..

Det finns flera anledningar till det, en av dom är SOL!
En annan är jobb som tröttar ut skallen; sista dagen träning imorgon, sedan
får vi äntligen sätta igång och jobba. Ytterligare en som jag inte riktigt kan
skylla på ännu är att mamma och pappa är här och hälsar på ♥
Dom kom idag och stannar till på söndag. Det är alltid lika mysigt med besök!

Ikväll har vi ätit middag här hemma hos oss och imorgon blir det Hugos.
Himla tråkigt att jag inte kunde vara ledig från och med idag, men jag är ju ledig
i helgen så jag hinner spendera lite tid med dom. Idag har jag ändå mått piss,
så har kanske inte vart det piggaste sällskapet. Magjävel som inte kan sluta göra
ont varenda dag helt utan anledning. Har i alla fall köpt några piller som kanske
kan hjälpa?! Hoppas! Helgen kommer oavsett att bli jättehärlig, det ska jag se till.

God natt mer er allihopa.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback