Ostrukturerat bloggande

Jag har insett att jag är ganska värdelös på det här med blogg.
Väldigt ostrukturerad. Men när man jobbar vissa dagar och det är sommar
och SOL ute andra dagar vill man helt enkelt inte sitta fast och skriva massa
snicksnack om ingenting. Men NUSÅ (!) gör jag det ändå. För att jag kan!

Mannens familj var här på besök torsdag-tisdag och det var riktigt trevligt
(som alltid när folk kommer till ön och hälsar på). Tyvärr drog dom med sig det
dåliga vädret, så dom första dagarna hade dom väl inte jättekul dagtid.
Men vi kompenserade med god mat och häng; hemma hos oss, hos Honk och
Hugos (always and forever). På söndagen kom det fina vädret tillbaka så då
passade vi på att åka till Golden Bay! Sol och bad (för barna) och goda mackor.

Även måndagen spenderades i solen och på kvällen blev det mat hos oss igen,
dessutom fixade Najat msemen som kan vara bland det godast som finns.

Tack för påhälsningen! Kom snart tillbaka c",)

Resten av dagarna har jag jobbat och jobbar fram till söndag. Men det är oviktigt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback