Less på detta skitväder

Min 2ndra lediga dag och det har regnat ..
Jag är lite less på det här dåliga vädret nu, jag vill ha shorts och linne,
klänning och bara ben, flipflops utan att behöva frysa om fötterna kvällstid.

Jag vill ha SOMMAR helt enkelt, sommar och sol.

Förhoppningsvis blir det bättre snart.
Ser helst att det är fint på lördag då vi ska se (höra) Fatboy Slim!

Och om mindre än 2 veckor kommer Tess hit! Och alla grabbarna förstås, men
dom kommer vi nog endast se kvällstid då dom har hyrt ett hus att grisa i under
helgen. Lika bra det, kvalitetstid! Det var inte igår. Ska bli mys ♥

Kikar på Studio 54, en film som man (jag) kan se hur många gånger som helst!

Funderingar på ett besök till Sverige 22-26 maj börjar ta fart. Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag röstar JA för besöket!

2011-04-27 @ 13:19:39
Postat av: Camilla

Jaa!! trodde att det var på helgen

och då jobbar jag(28-29) men såg att det inte var så :) Komsi komsi! <3

2011-04-27 @ 23:57:38

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback