Kan vi inte vara nära?

Halvbra dag idag. Blev inte direkt bättre efter min promenad ..
Tack vare mina skor har jag numera skavsår på BÅDA hälarna, även om den
högra ser förjävlig (!) ut och gör så fruktansvärt, hemskt ont. Flipflop for life!

Det som i alla fall är bra med idag är att Satan i Gatan har släppts! Nice.

Lagar mat och väntar på att min man ska komma hem från sitt nattdyk.
Pasta blir det, eftersom det är det enda jag är lite småduktig på.

Efter mat och prat ska jag återigen lägga mig i sängen och må bra. Imorgon är
det jobbdags, 13-22. Och innan dess ska jag iväg på en spännande grej. Kanske
hinner (orkar) jag med en liten promis också? Vore ju duktigt av mig.

Nej, nu ska jag kasta i pastan i vattnet som när som helst kokar. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback