Havanna Mamma

( 21:33 )

Vi sitter för tillfället i soffan och kikar på droppkorkar. Spännande.
Lyssnar även på Veronica Maggio - ja, det är jag som väljer musik idag!

2 veckor kvar tills jag får åka hem till kylan ..

Dagen idag: promenad tillsammans med kameran, sprit- och mathandling,
sedan bort till Kaii och Candynavia för att handla lingonsylt, men det hade dom
inte så det fick bli hallon istället (det är ändå godare!), mera sprit och sen hem.

En inte så jätteintressant dag. Och imorgon är det jobb igen. Bu och blä.

NU ska jag se om jag orkar ta hand om disken, annars ta en dusch och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi tack kära du :) när du kommer hem vill jag ses <3

2010-11-25 @ 18:54:47
URL: http://carstj.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback