Gittans glamkväll

( 17:15 )

40 minuter.

Kvällen igår var toktrevlig! Trots att vi fick vänta i 2,5 timmar på maten och
dom flesta var mer eller mindre missnöjda med den så fick vi ju dricka massa
vin och drinkar och snacka lite skit.
Limousin till 2-22 i Valletta. Mycket läckert ställe dock!
Sedan skulle ju jag inte alls följa med ut, men det blev ändå en snabbdrink på
BarCelona - vem vill egentligen gå hem när det är kul och sällskapet är kalas?!

Var i alla fall hemma runt två. Somnade senare och idag är jag TRÖTT!
Ska strax springa hemåt och göra mig i ordning, ta mig en återställare eller 3
och ha en jättekul kväll även idag! Mycket bra planer tycker jag. Adjöken .. c",)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för bildkomplimangen! Låter som att du hade en riktigt bra glamkväll :D Det var kanon igårkväll på lussebullsbaket, du får hänga på nästa helg - då väntar pepparkaksbak! :)

2010-11-29 @ 12:35:31
URL: http://jennyisabelle.myshowroom.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback