Konstiga drömmar

( 13:32 )

Till att börja med - lyssna på denna (klicka!).

Sedan tänkte jag ta tillfället i akt & berätta om mina drömmar.

Micke & Amanda, Tess; minns ni förra året i stugan på pensionatet? Spindeln?
Den gigantiska (Kaisa nu tänker jag på era råttor i butiken), orangea spindeln
med bruna fläckar som sprang runt i taket. Som resulterade i att karlen i huset
(som inte heller är överförtjust i stora läskiga kryp) fick leta efter den medan vi
andra stod inne i det lilla rummet. Tills någon sa: "Säker på att du inte drömde?"

Eller när jag var tvungen att kliva upp ur sängen, ner för trappan, öppna dörren
till verandan & säga till folk att gå hem för att dom förde liv? Inte en jävel var där.

Dom senaste dagarna har jag inte drömt SÅ verkliga drömmar att jag tror det är
på riktigt - var några veckor sedan då jag vaknade av att jag nästan slog Jihad ..

Nej, som sagt, inte på det sättet. MEN! >>
Har ändå drömt lite smått kul/jobbiga/konstiga drömmar dom 2 senaste.
Sådana som man verkligen minns när man vaknar.

Rambo - igår natt drömde jag att du startat upp din blogg igen & en sådan liten
grej blev så himla, himla stor! Allt & alla pratade om den, hela jäkla Facebook, ha!

Sedan inatt har jag drömt en massa mysiga & mindre mysiga drömmar, men den
som jag verkligen kommer ihåg handlar om min lilla Tösabit ♥ & det var inte alls
någon rolig dröm. Var med familjerna (min & grannens - alla var med) på ett ställe
där vi skulle sola & bada, hunden var med & vi kom dit lite tidigare varav hon
springer iväg från mig & sedan inte kommer tillbaka förrän jag vaknat en gång &
själv kunde påverka drömmen till ett bra slut. Lite töntig kanske, men sjukt jobbig
medan det pågår. Förresten - att drömma om spindlar betyder tur! Något sådant.

Rörigt? Ungefär som i mitt huvud. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting .. PÖSS!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback