Spännande dag

( 03:16 )

Middag mitt i natten & lite surfande.

Igår kom jag hem runt halv nio-rycket, somnade efter en stund,
vaknade vid två & såg lite Sopranos i soffan. Sedan tog vi en promenix
för att införskaffa oss ett pussel - eller nja, var inte det som var meningen,
men det blev i alla fall så. Kom hem & pusslade lite, tog en dusch,
käkade middag - smarrig pasta, såg klart Bolt, mer Sopranos & mys innan
jobb. Himlarns bra redogörelse för min dag skulle jag säga! Spännande va?

Sista nattpasset inatt, sedan 3 dagar off! Hoppas på sol imorgon.
Enligt min väderlekspryl på datorn ska det bli sol & fint väder!
Tänkte bara sova i några timmar, sedan se om Simpa är sugen på en lunch.

Ska svara på mammas mail & jobba vidare. Bara 4,5 timmar kvar. Pisk & slisk.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback