Semesterplanering

( 18:01 )

Bilderna äntligen uppe. Nu kan ni se någorlunda hur det ser ut.

Sitter hemma i soffan & lyssnar på musik! Regnar ute idag med, buh ..

Har vart iväg & spanat i lite affärer. Fick inte med mig mina mysiga mjukisar
hemifrån Sverige eftersom jag redan hade en massa övervikt, & det är ju ett
måste! Hade tur & hittade jordens skönaste, så det fick bli ett par svarta & även
ett par gråa. Tackelitack! Fick även med mig ett linne & en tröja från TopShop.

I vanlig ordning. Livsfarligt att gå in där.

Eftersom vi måste börja planera semestern fick jag ett ryck igår & slog en pling
till både Camilla & Tess - när tusan kommer ni ?! Fick någorlunda bra svar c",)

Förhoppningsvis har jag dena ena här i mitten av maj, nästan 1 vecka!
Det bästa hade såklart varit om båda 2 kommit då, men det är inte alltid så lätt.
Sedan HOPPAS jag att hela bunten kan flyga över v. 28 - då kommer även lillebror
& Sabina, så skulle vara hur kul som helst! Även om det blir lite småtrångt.

Massa vänner till Jihad kommer under mars-april, Hampus & kusin Andreas
kommer 6-11/4, får se om resten av kusinerna också är sugna på att dyka upp ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback