Besök av polisen

( 20:28 )

Igår fyllde jag år så nu är jag gammal
.

Men lika glad är jag för det. Dock inte särskilt glad igår, eftersom jag
var bakis som ett svin! Jag tror & hoppas att folk hade roligt utan mig c",)
Helt övertygad skulle jag nog kunna säga att jag är ..

Tills polisen kom & avstyrde det hela.

Då bar det av till Juuls en snabbis, sedan mötte vi upp dom andra på Hugos.

Blev en tidig kväll eftersom jag inte kände mig så jäkla kry.

Med facit i hand skulle jag absolut inte gått ut i torsdags!
Vilket inte heller var planerat. Jag & Jihad var på bio, såg ''Shutter Island''
-som var riktigt grym! I mjukisar för övrigt. Sedan skulle vi hem, men när vi kilade
förbi Hugos så sprang vi in för att säga hej till Simpa, Simon, Kalle & Fredrik,
sedan blev vi kvar där med ett par drinkar & sen vidare till Native & Steam.

En hård kväll med tusentals shotsbrickor som jag inte borde ha petat på ..

För övrigt så har vi besök utav Löken som ska stanna här i 1 vecka, sen kommer
ytterligare sällskap fram till & med den 11 april. Ska bli kul! Får se vart kvällen för
oss. Blir lugnt för min del åtminstone eftersom jag börjar jobba klockan 8 imorgon.

TACKAR SÅ MYCKET TILL ALLA GRATTIS, ATT NI KOM & FÖR PRESENTERNA

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback