Ledsen grabbar

( 00:17 )

Idag har vi på jobbet vart extra duktiga!
Klapp på axeln till oss.

Internet försvann ett par timmar, så jag vann pokern emot 4 ledsna pojkar
- som såklart inte ville avslöja att dom var ledsna, men dom grät inombords.
Sedan när det väl kom tillbaka jobbade vi bort allting i ljusets hastighet!

Nu är det inte lång tid kvar här, ska dock tillbaka om en sisådär 7,5 timme då
jag bytt pass, vilket är hur bra som helst eftersom företaget har avskedskalas
för Marcus & dessutom kommer Tess & Tompa, så jag hinner följa med & hämta
upp dom på flygplatsen & sedan leka med dom hela, hela kvällen.
& sedan 2 veckor!! Ja, jag vet att jag tjatar, men jag är bara så jäkla lycklig ♥

Dags att börja packa ihop litegrann, städa undan & sedan promenixa hemåt i den
här råmysiga kvällen med störtskön utomlandsvärme, ner under täcket brevid han
den där fina, mysiga Jihad .. Vet inte om det kan bli så mycket bättre än så här ?!

Kommentarer
Postat av: patricia

haha det är kul med långa kommentarer ju :) och sjöjungfrun var grymt bra!

2010-07-01 @ 09:40:04

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback