Kan inte röra mig

( 15:53 )

Från att inte kunna sitta still till att knappt kunna röra mig.
Det gör ont, men det känns OK. Det har gått bra.
Som mest skönt är det i alla fall att sova, då känns det ingenting.

Fredagen den 11 juni. Vi åkte till Golden Bay, solade & badade en massa!
Sedan hem för lite vila & när jag var redo gick jag bort till grabbarnas lya &
därifrån tog vi oss ned till Manoel Island & VM-byn som dom byggt upp med
storbildsskärmar & öl. En fotbollsmatch, sedan hem för pizza & sömn ..

Idag har Lillebror varit här en sväng för att se på vårt hem & säga hej då.
Känns trist att jag inte har kunnat vara med mer under deras tid på ön, men
det kommer fler gånger. Familjen kommer ju hit om ett par veckor (månader),
15-22 augusti om jag inte är helt ute & cyklar? Längtar!

Men innan dess kommer Tess, Tomas, Cam, Jocke & en jäkla massa andra c",)

FULLT ÖS MEDVETSLÖS?! Med trevliga aktiveter dagtid så det blir lite semester ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback