Don't wanna work

( 14:45 )

Lite smått irriterad, men det går snart över ..
Jäkla skit-Malta & hur saker & ting sköts här!

Annars är jag glad för idag kommer lillebror & trilling.

Dock så ska jag jobba om cirkus 1 timme fram till klockan 01:00.
Får se vart dom håller hus när jag slutat, om dom fortfarande är i närheten
kan jag glida förbi & säga HEJ! en snabbis - annars hinner vi ses imorgon innan
jag börjar, & på fredag är jag ledig! Så det hinns, det hinns. No stress.

Har sovit för länge idag, legat uppe på taket en liten stund i solen, läst färdigt
Tärningsspelarn (som jag dragit ut på det!) & nu käkat frulle (lunch?) & duschat.
Dags att göra mig i ordning & sedan promenera bort till kontoret. Puss&hej /p

Kommentarer
Postat av: Lenita

Nä fan, de va ju inte meningen alls ;) haha hur kunde jag inte tänka på de?? ;) TACK :D

2010-06-09 @ 22:04:04
URL: http://lenisw.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback