Miljöombyte - jatack!

( 18:30 )

Idag är jag hemma. Hemma i vår säng.
För det är faktiskt här jag har spenderat (typ) hela dagen.

Det har vart ganska skönt om jag ska vara ärlig. Men jävligt tråkigt.
Känner mig inte särskilt mycket bättre i halsen, så idag häller jag i mig
vitaminer, vatten & svartvinbärsskiten som smakar vidrigt.
FÖR NU VILL JAG SOM SAGT BLI FRISK!

Snart kommer Jihad hem med mat. Är inte så värst hungrig tror jag,
men ska bli trevligt med sällskap, någon att prata med istället för mig själv.

Längtar väldigt mycket tills mamma & pappa & småpojkarna (hah) kommer hit ♥

Det är nog positivt att ha något att längta efter en stor del utav tiden ..
Längtar även massor tills vi åker bort ifrån ön, det ska verkligen bli nice!
Att komma bort alltså. Jag tror man behöver det emellanåt. Nya miljöer, nytt folk.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback