Min finurliga städplan

( 23:53 )

Började skriva vid tio, men då kom det upp en massa jobb.
Att det alltid ska störa i mitt bloggande! Skämt åsido ..

Nu är det i alla fall lugnt & snart dags att röra sig hemåt till sängen.

Nice, är trött som bara den. SKA dessutom upp i tid imorgon, måste städa.
Har satt alarmet dom 2 senaste dagarna, vaknat tidigt, men ändå snoozat länge
bara för att jag VET att måste upp & just städa. Bläsch - TRÅÅKIGT!

Men imorgon har jag en plan. Innan Jihad går iväg till jobbet på morgonen,
runt nio-rycket, så kommer han alltid bort till sängen & ger mig en puss ♥
Naaaw, sött, puttenutt &såvidare.
Detta har han fått förbud om imorgon. Istället ska han innan han går ropa på
mig ifrån dörren att om jag vill ha en puss får jag pallra mig dit. & därmed basta!

Detta kommer att fungera galant, & vi får en ren & fin lägenhet, vilket känns akut.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback