Jag kommer hem

( 23:18 )

Fick ett jagvillintevaraensamhemmaenhelgtill-ryck & bokade en hemresa.
Till mitt andra hem. Åker till Sverige för att sitta i mjukisar i soffan 2,5 dag.
& självklart för att säga hej! till alla mina underbara ♥

Nu vet vi visserligen inte ens om flygtrafiken har dragit igång igen .. Men OM!

6-9 maj ses vi på Kråkis.

Blidde en lugn helg för vår del; film, serier, mys, smarrig Bailyes (men bara 1)
& bio igår. Clash of The Titans. Bra, men man ska inte ha så höga förväntningar.

Jobbat idag. Blev sedan upphämtad på kontoret, så gick vi bort till Irerra, Msida.
Käkade varsin pasta - så gott det gick i alla fall, proppis men smarrigt som attan!
Lyckades i vanlig ordning somna på soffan en stund efter att vi kommit hem ..
Det är en skön soffa kan jag lova er!

Nick and Norah's Infinite Playlist
. En film. & mera mat. & goda muffins.

Vad blir det för väder imorgon tro? We'll see. Har fått hit kameran men ännu inte
tagit en enda bild. Nödvändigt. Men det ska bli ändring på det. Snart. Puss & hej.

Kommentarer
Postat av: patricia

haha ingen aning om varför jag gjorde det, fick nått infall ;)

2010-04-19 @ 08:05:45
Postat av: Amanda

Ska du inte komma hem något alls i sommar kvinna? Men ni ska väl åka båt med oss va? :D

2010-04-20 @ 01:22:56
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback